Saturday, April 7, 2012

Sharing is caring...


salam.. lamanya xupdate beloggg... kebizian bercampuran dengan kemalasan.. jadi lah begini..

saya nak share ckit dengan kawan2, hujung bln februari saya ada mnm satu suplement dari SHAKLEE.. iaitu ENERGIZING SOY PROTEIN. ternyata adalah menjadi. sbulan saya mnm bnde alah ni saya dah naik 2kg. ekceli saya ni ssh nak naik berat bdn,xtau knape.. makan banyak, tp ssh nk naik badan. setelah saya menemui product ni, alhamdulillah otot2 yg lembek kembali kejal n tempat2 yg sepatut nye naik tu, naik dgn jaya nye.. hehe..

n yg paling hepy, jeans saya sudah ketat.. bile en suami tau berat badan saya dah naik, terus ajak g klcc beli jeans baru.. tersangat lah hepy. klu mcm ni, tiap2 bulan la saya nk naik berat sbb nk jeans baru.. kikiki.. *melampau.!! :P

ekceli saya ni jenis yg ssh nak berak, mgkin dlm smggu 2kali or kdg2 sekali jer smggu.. tp lepas sy mnm susu ni, alhamdulillah setiap hari saya akan mmbuang.. ;)


DAN KAT ATAS TU ADALAH SUPLEMENT YG SAYA MAKAN.


selamat mencuba.!!



2 comments:

Callalily said...

salam...
hok ni ko yg arda oyak tu..
ada botol kecik ker untu
k percubaan..

r'Da said...

wslm..

ni hok ore mke, klu hok suggest ko myra tuh MEALSHAKE.zai pn leh mnm jgk susu soya hoktu.hokni pn awish leh mnm,bleh tmbh selera mkn skali. rse nye botol die lbh krg hokni jgk.ore nih utk naik brt bdn.. hehe nk gumuksss ckit hok mno patut tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...