Saturday, April 7, 2012

Abglom dan Ipad nye

Sejak ayah ade Ipad, Abglom sebok jer duk merungut nak jgk. slalu kne mara ngan ayah sbb kaco2 n godek2 Ipad ayah. so ibu amek keputusan belikan Abglom 1 Ipad. ok Abglom anggap lah adiah dari ibu sempena Abglom dah pndai membaca. pandai membaca??? macam geli hati jerk kn dengar, bdk umo 2thn 7bln pndai mmbaca.. hehe

a ar a a yam.. ayam

b o bo la la.. bola

itulah suku kata yg Abglom dapat skrg.. haha kelakar.. tiap2 mlm bukak buku n mmbaca,xpayah disuruh. okla tu, ade kemajuan. skrg dh ade Ipad, asyik jer duk ulang2 suku kata kat Ipad lak. gud.! Ipad ayah pon die xdulik lg. lega hati ayah. tiada gangguan utk ayah surfing lg. ibu?? ibu dengan hp baru ibu la.. haruss la ibu pon ade. sbb nye ayah dh ade Ipad, ibu haruss jeless n meraih simpati dr ayah utk belikan ibu smartfon. ekekke..

Dengan jaya nye ibu meraih simpati, dapat lah HTC incredible s. ade gud.! so skrg dimana saja ibu dpt on9 n berbelogg.. tp berbelogg xde lak kt fon,sbb xkuasai keseluruhan lg fon tu. hanya fesbuk jer kt fon. okla tu.. ayah pesan, klu nk tau keseluruhan psl fon tu, rjn2 lah godek, kang nnt tau lah ape yg ade dlm fon tu. okeyh.! igt saya xde keje ker bang tiap mase nk godek. mmg x la.! haha.. smpai skrg even dh pkai fon tu dkt sbulan,masih perlukan bantuan en Abg lg. huhu..
okla en Abg dh balik kelas.. awl pulekk die blik harini.. daaaaaa~~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...