Wednesday, January 25, 2012

renungan bersama.

Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar..
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi.." "

Monday, January 16, 2012

Sunday, January 15, 2012

luahan. . .

Asyik2 kita yg nak kene jaga hati dia. dia??

bila la plak nak jaga hati kita

(T_T)



Emosi terganggu

apa perasaan korang kalau tetiba orang yg dah lama xjumpa datang kembali.



kalau saya.... sahut perkenalan dia, bukak lembaran baru maybe! yang lame buang jauh2 sejauh yg mungkin.


mungkin hati kita kan tenang.


i will try!


wahh gitu..

abaikan!


(>_<)


awish pulang ke kampung.

anak bujang saya pulang ke kampung, dah nk msk sebulan kot xsilap.. lamakan..
terpaksa tinggal kan die kat kampung hari tu sbb ayah nya tengah final exam.
xmau die kaco2 ayah.. mungkin CNY ni balik amek die..
mungkin laa.. hihi..






kembali bersiaran setelah berbulan2 xmengupdate. . .

salam.

lately kebizian sikit, campur ngan vit M skali.. so cenggini lah jadinye. kat rumah pon malas,kat ofis apatah lagi. oleh sbb malas lah saya terpaksa buat kerja lebih masa utk menyiapkan kerja yg terbengkalai.

alahamdulillah skang dah ok sikit, kerja dah xbanyak. emosi pon makin stabil. wahh emosi!! yer emosi saya skarang semakin stabil berbanding hari2 yg lepas.

mud skrg : bored !!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...