Tuesday, August 9, 2011

Terbabas lagik

masuk dengan hari ni, dah 2hari terbabas sahur
apalah nasib... cian en hubby..
yelaa kita ni xpe sbb melanguk je pun kt opis
lain lah ayah tu kadang kene g jenguk site projek
sabar yer yah..
len kali sila la kunci hp n letak sebelah tinge
jangan nak letak bawah bantal
memang la xdgr lau letak bwh bantal
haish~
dugaan betul...
lepas ni hasrus tido beringat ingat
bukan tido pensan...
haha..



3 comments:

~MAWAR~ said...

hehe kalau saya yg kunci jam konfem terbabas..so,pagi2 encik hubby yg kejutkan bgn masak..si isteri kalau dah kena layan kerenah anak malam2..camni la..nk bgn sahur pun boleh lg tersengguk..=)

pape pun..semoga akak tak terbabas lagikk..hehehe

Mr.Thinker@Ali said...

kesian hubby. xpe2. ini cuma ujian saja. :)

mamaRIFQY said...

mmg kesian..stakat ni tak terbabas lagik!! terlewat ade laa..sekali..terpaksa maakan megi je..hehhehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...