Wednesday, August 3, 2011

Pagi Yang Ceria! (menang contest!)

salam u olls..

sejuk kan pagi ni, lapar la plak kan hujan2 nih..haish~ astaga.. sabar2!! korang nak tau, pagi tadi msk opis mcm xde mud sbb nye penat xckup tido n sebagainya.. pastu macam malas nak bukak blog,xde mud nak membebel kat blog..pastu rase macam tergerak lak hati ni nak bukak.. sekali saya bukak, tau x ape yg saya tgk kat SHOUTMIX BOX???

syieda salam akk..tahniah akk mnang..!! :)
jgn lupa emailkan detail akk..

OMG!!~ macam xpercaya, kali ke 2 kemenangan saya dalam bercontest ni.. huhu..bru kali ke 2 kan,org lain dh byk kali xkesah pon kan..huhu..tp okla kan dari xdapat.. at least dapat tempat ke 3 pon dh memadai..ekekeke.. suke yg tidak terhingga saya..ape lagi kan, trus godek blog si penganjur nih, lau nk tgk gak sini saya share klik sini yer .. korang nampak x banner yg tertera nama DARWISY tu?? haa itulah blog contest saya.. pemenang ke 3 tu.. Alhamdulillah.. rezeki di bulan ramadhan.. pada yang xmenang tu boleyh cuba lagi next time yer! thanks a lot buat penganjur yer.. op'ss korang mesti nak tau hadiah yang akan saya perolehi kan.. jom tengok sini
okla sekian saja yer! taraa~~


4 comments:

eima said...

tahniah ...
aku dah lama tak menang sbb dah lama tak join contest... ari tu merundum sbb alahan ke hape tah pastu terus malasan

r'Da said...

kan..rda pon dh lame xjoint..ni sebab si nusha la ni yg tag..lau x, xdo do.. alhamdulillah la menang..xsangko! haha

d_LA said...

wahhhh..mmg best kan kalo menang..mood trus up..tahniah2^^

r'Da said...

dLa:
thanks yar.. huhu mud terus berubah.. yawmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...