Monday, August 1, 2011

gula-gula kan...

salam....

first ramadhan memang xdapat dilupakan..
korang bayangkan seusai makan makanan
yang terlampau banyak itu
kami berTIGA tumbang n xsedarkan diri
masa tu bru jam 830mlm..
betapa penat n letih sebab terlalu banyak minum air
itulah natijah nya..
lepas ni tanak minum air yg banyak lagi
serik!!
kunun nye ayah nk g terawih la
nk sahur kat kg bru laa
nak gerak dari umah kul 2pg laa
sumenye hanya angan2 sahaja.. :P

hmm berbalik pada tajuk asal..
awish akan digula gulakan sebab senang ibu nak masak ptg tu
so balik dr amek die terpaksalah beli eskrem n dule dule = gula2
buat dia,untuk menyenangkan kerja ibu di dapor..

asyik makan dule dule sambil tgk kartun..

ibu pon senang hati nak masak..
tapi adakalanya dia rasa bosan,die akan ke dapor
then dia akan bertanya itu ini :
'ibu acakkk....?'
'ibu ape ni...?'
lepas dah ibu jawab, dia akan kua dgn senang hati
tapi pastikan jawab soklan dia
lau x, memang dia xkan berganjak dr dapor..huhu

hope ibu xtermakan dule2 awish lg..kuikuikui :P

11 comments:

diana said...

hhaha..
hari ni minum sikit2 sudah..

d_LA said...

hoho..bahaya tu, kalo minum air byk sgt mmg mudah tumbang..nak2 kalo yg berais
sedap lak tgk cekelat n aiskrim tuh..
eh, puasalah..

r'Da said...

diana:
kan..dah nekad dah hr ni tanak mnm air yg banyak..huhu

r'Da said...

dLa:
kan..itulaa.. biasa la 1st puasa kan,dahaga jelah yg lebih..makanan byk yg xterusik.. arghh abaikan cakelat itu.. no no no.. haha

QiuT Mummy said...

hehehe....sy lak dugaan msk mknan ank...sedap je tgk mknan ank sy 2...huhuhuhu....pepn slm pekenlan dr ibu ezqil.. :)
pssstt smlm pn kami skluarga tido awal...trlalu kenyang....terawih pn dh trlps...huhuhuhu...follow awk...

r'Da said...

hehe kan, msti terliur jek.. saya keje, so okla xde nk msk time siang..
betul kan, kenyang sgt sampai tertido xsedar lgsung.. haish..penangan 1st pose..
nway selamat bekenalan gak dr ibu awish..

syiela said...

hehehhe.. awalnya dah tumbang.. moga hari ni tumbang lewat skit :)

eima said...

seb baik la fahim dah tak minat ke dapur ..klu tak jenuh jugak la ...
bg die laptop ...buka games biar abah layan

r'Da said...

syiela:
harap2 camtu ler.. hehe

r'Da said...

syiela:
harap2 camtu ler.. hehe

r'Da said...

eima:
okla tu klau dh xkaco kat dapor, nak wat keje pon snang hati..ini klau awish, memang xdapat laa.. klau nk bg laptop pon mmg jahanam la dpt dek die..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...