Friday, August 5, 2011

godek godek En. Air Asia

sesaje je bosan, so godek la en. air asia kebetulan hari tu en hubby de cakap2 pasal pulang berhari raya haji. wahh puasa pon baru 5hri dah sebok nak raya haji,xmenyabor! haha.. ekceli cakap awal2 sebab nya en hubby dh dapat jadual pembelajaran dia, bile ditelek2 sudahnya cuti raya haji dia hanya semata mata raya tu,so sehari jelah.. en hubby pon decided saya pulang jelah dengan my hero tu, ayah xpelah kat sini, xbosan..lagi pon jadual kelas pack..

so tahun ni raya haji saya hanya bertemankan wici jelah.. tengok punya tengok tiket flight, ade yang promo la.. wow teruja sangat nak booked.. so ape lagikan, terus col en hubby.. dia cakap ok malam nanti kite booked sesama kat umah..yeaayyy! hmm hari ni nak masak pe yer????? tapi penat, nak suh en hubby belikan nasi jelah.. boleyh? hehehe..

okla taraa~~

2 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

ke mana destinasinya tu sis?

r'Da said...

hehe balik kimpun.. kelate ler.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...