Tuesday, August 9, 2011

Bulan puasa, sume2 nak makan!


Alahai bulan puasa ni, sume2 rasa nak makan nak beli nak buat..haish~ nafsu terok betul.. tadi petang ayah balik keje bawak balik durian,ya ampun teruja sangat.. sbb slalu ulang alik keje mesti lalu kat gerai jual durian, macam teringin nak beli tapi org salu ramai, so malas nk bersesak.. alhamdulillah rezeki bulan puasa.. biasa la kan bulan puasa ni kan, org nak tambah kan pahala,so bersedekah la kan..

popia pencuci mulot
lepas makan berbuka, saya akan menggoreng popia ni n makan sambil nengok tv besama en hubby. tapi kene pastikan si kecik tido dlu baru leh menggoreng n mkn dgn senang hati tanpa gangguan.. haish xtau la nape, bile dh msk jam 10 11 mlm mula la lapaq, tu pasal saya goreng benda alah itu..utk mengalas perot.. hmm org lain bulan pose nih berat badan turun, tp saya? sejak puasa 10 hari ni, dh 3kg naik.. haish~ syukur la berat badan dh naik, tanak kurus2 lg.. ssh nak handle anak..haha


bledo milo aka agar agar milo
ini adalah bila saya sudah mula rajin.. al maklumlah skang asyik balik awal jek dr opis.. kadang kul 3 saya dah balik, sbb nya xsabar nak balik masak.. hehe.. so inilah hasil karya saya untuk pencuci mulot hari ni.. my hero sangat gemar akan benda alah di atas..

okla selamat malam n selamat bersahur~


8 comments:

shida'R said...

sedap tuh sis hehe ^_^ terliur sume haha..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

balik awl ea..ptut mcm2 leh wat =)

♥Aien Najwa♥ said...

durian mmg feveret aieN..=)sdp gilex ! cume agar2 milo 2 aieN kureng..hehe..

r'Da said...

shida'R:
shida, mmg terliur nak2 tgk time siang hri..owh~

r'Da said...

nuyui:
syyppp.. hahaha.. kantoi~

r'Da said...

aien:
aien pon suke eaa.. kn best kan durian.. arghh lapo la plak igt kat durian kt rumah

mamaRIFQY said...

kite suke makan popiaaa mase berbukaaa

r'Da said...

mamarifqy:
kan..wt pencuci mulot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...