Thursday, July 28, 2011

mas Vs sin / ayah Vs awish !


alamak aii sakit ni haa kepala ibu malam tadi, malaysia tengah sengit malam tadi,
yang kat umah depan tv pon tengah sengit jugak.
ayah n awish berlawan merebut remote..
yang si khairul fahmi tengah berhempas pulas menangkap bola..
uh ah ih yang si kat umah berdua tu.. yang si ayah nak tengok bola,
yang si anak nak tengok karton..
yang si ibu poning pale nengok gelagat budak berdua,
ye, ayah pon dah nampak macam budak kalau dah begadoh pasal remote..
bila ayah yang menang,
yang si anak pulak menjerit2 sambil pukul tv ngan menan die..
adoiiiii... geram jek nak tutup tv tu..
sudahnya si anak buat xtau
agaknya dah penat gado n ayah pon dh sorok remote.


p/s: ayah sila beli tv lagi 1 untuk hero awak tu~


11 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hahah,org tua gaduh ngn budak mmg besh!!

r'Da said...

kan..burok rupe eaa..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hakhak..tau xpe!!

nurul athira said...

hahaha

kene beli kan tv comel untuk anak kot .

huhu .

WuMing said...

Beli saja bagi sorang satu...Kalau tak mau beli TV lagi.. beli saja remote controlnya dulu...

eima said...

budak mmg tak leh nk lepas dr cite kartun ...mak pak je kena beralah ..hahah

dtg melawat...

r'Da said...

nurul athira: kan..bru la x berebut n gado2..lau x pusing pale ni haa..

r'Da said...

wuming: klu bli remote gamoknye blackout terus tv tuh..huhu.. adoii

r'Da said...

eima: kan..itula..yg si bapak lak tanak mengalah,dh mcm adik brdik lak bdua tu.. geram jek..huhu

salam pekenalan :)

aisya said...

ayah dengan adik selalu macam tu.. bila dua2 main sorok2, satu rumah xleh tengok tv.. hehe

r'Da said...

hehe..kan..hmm :) hanya mampu tersenyum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...