Friday, July 22, 2011

Jumaat menanti sabtu


Betul la tu kan, hari ni kan jumahat sok lak sabtu.. hari utk bermalas malasan dirumah, klu la ade kat umah..klu direquest untuk jenjalan? hmm.. penat lg la jwb nye wiken ni.. ingat wiken ni nak duk umah jer nk deko deko umah ckit.. al maklumla dah nk pose, lepas pose raya lak.. so rumah ni bio le rupe rumah ckit yer dr mcm padang bola yg xpenah potong rumput.. ye dak? huhu.. yelaa klu si wici tu tau lah klu dah sepah kan menan, jgn harap nk kemas balik klu x ayah nye yg kemas.. aikk ayah?? ibu wtper??? ibu malas... hehe..

ingat nk bukak langsir2 tu, nk tukor yg bru.. tp langsir nye lom beli lg.. tp dh servey mggu lps kat kamdar, insya'allah akan dibeli dlm mase terdekat ni..hope so laa..

so hari ni dlm kepala syik dok pikir nk deko umah jek, keje pon malas nk buat, boleyh camtuh? huhu.. macam macam dalam kepala ni, nk ubah lemari tu kesana nk ubah meja tu kesini.. kikiki.. berangan jek, yg ngangkat nye ayah gak..cian ayah.. beli perabot baru? no no no.. cukup lah yg ini dlu,tggu hero meningkat besar bru leh beli bru, skang guna yg mne ade.. boleyh kan..

okla oleh kerna vit M itu menguasai, saya pon berjimba jimba la kat alamanda tadi, ape lagi..hentam secret recepi laa. sangat menyelerakan..nyum3.. yer saya skang tengah menternak lemak2 yg kurang nk melekat kat bdn ni.. sila datang wahai lemak..huhu.. sila nikmati gmbr ini yek.. nikmati hanya dimata..ekekkeke...



selera gajah kan kiteorng.. huhu.. bdn kecik, makan nye xhengat!

okla tu sekadar melepaskan tensen..

2 comments:

sekamar rindu said...

salam..

hari cuti hujung minggu hari santai bersama family..

r'Da said...

kan.. rilek2.. besame..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...