Wednesday, June 22, 2011

Haruss berjimat cermat !

sebut pasal jimat cermat memang mengeluh sebab nye susah untuk saya berjimat cermat okeyh..sebab nye saya rase sume2 yang saya pasang and bukak adalah perlu, wajib! kipas? memang wajib pasang, nanti panas..lampu? haruss la pasang lau tak nanti golap.. baru2 ni saya mula mencongak tentang bil2 saya..rasa macam ralat la plak..rm100 untuk jangkamasa sebulan..normal ker? saya rasa idak lah banyak sangat pkai pon..nak kata sebab aircond..malam2 je pon on..siang2 keje kott..adoiii penat..peti ais? biase je,orang lain pon pakai peti ais jugak, ok jek.. tp pemanas air untuk susu awish memang on 24hour..hehe..sebab tu kot..hihi papejelah..yang penting skang harus berjimat cermat WALAUPON bil nye bukan saya yang bayar..

ok sebut pasal astro plak nih,ini yang buat saya sangat2 geram tau! ade ke patut nk tambah lagi bil nye..sebelum ni 60hengget, naik 70hengget lak..skang nak ditambah plak dengan mustika,padahal orang memang dah tanak pon tambah2 lagi..siap paksa lagi kott..ape ni! haish! ingat ape? orang ni cop duit ke hape.. WTH laa.. tak kan nak kene bayar 80hengget plak skang..ahhh lemak lah korang..hari tu dah masuk dalam berita pasal isu ni berbangkit atas ada komen2 dari pengguna, tak serik2 lagi ker..hmmm manusia2...tak pernah nye puas!!

grrrkkkkk!! takde icon ke nak gambar kan yang saya ni tengah marah.. takde yek? tak pelah..cukup sekadar untuk melepaskan perasaan ni... saya tanak senyum okeyh.. bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...