Saturday, June 4, 2011

Day 2 : Jom Heboh putrajaya..!!

mase ni fmly sume ade kt umah kami, tp bile diajak dtg jom heboh suma tanak sbb penat n lg 1 sbb nk g ke pasar mlm dekat umah ni. Sbb pasar malam kt cni kan besar,gajah rimau sume ade,mak bapak je xde jual kt citu,so dorg pon buat2 mls la padahal mama n adik2 dh plan nk kesana. Hmm oleh kerna en somi memenuhi permintaan adik nye yg kene bertugas di jom heboh tu utk ketemu,kami trpaksa lah jgk pegi.. hehe.. mule tu nk tinggal kan awish kt umah je pegi pasar malam ngan nenek atok n mak n bapak sedara die,tp xberjaya.. die nmpk kami bersiap pon die dh cukup tau yg kami nk kua,die cepat2 cari nenek n cakap

awish: nenek, baju awisss ane? Butak baju.. *smbil bukak sua die nk tukar baju cntik..

nenek: padan muke ayah ngan ibu, nak mmbujang konon.. *sume gelak..

hampeh!!

Jom layan photos nye.. weeeee!!


okla tu yerr.. yg selebih nye nnt saya upload kt fb.. kalau sempat lerr.. hihi.. taraa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...