Tuesday, May 10, 2011

HEPY MOTHER'S DAY !!

Walau pon agak lewat,at least sy masih boleh wish kan..bz la xsempat nk on9 skang..byk bnde yg harus didahulukan..

Nway hepy mother's day pada satu2nye mama yang saya ada kat dunia ni.. terima kasih yg tidak terhingga kerana bersusah payah menjaga kami adik beradik. melayan kerenah kami, mmbesarkan kami tanpa rasa jemu, menyekolahkan kami tnpa minta dibalas.. tq tq tq...

ini adalah mama saya!

Tak lupa juga pada mertua saya iaitu mek
yang juga ibu kepada suami saya.. tq juga kerna sekarang mek telah faham n boleh melayan kerenah saya yg ngade2 ini.. saya akui saya tidak seperti anak2mu yg lain sbb saya adalah menantu,saya xboleh jd yg terbaik buat kamu,but saya hargai segala penat jerihmu melayan saya juge awish ketika pulang ke kg tanpa minta dibalas,wlupn kekadang dulu sy rase kamu tidak layak menggantikan tmpat mama saya.sbb mama saya tiada siapa yg dapat tandinginya hingga ke hari ini..tp sy mula sedar bila kamu mula menyayangi sy seperti ank2mu yg lain wlupon saya MALAS ketika dirumah kamu, dlm erti kata lain adalah tidak mmbuat kerja yg selayak nye saya sebagai perempuan..tidak tolong kamu memasak, n duduk lam bilik baca novel.. dan banyak lagi..bla bla bla.. xpayah lah nk di story kan..
yg tudung biru itu adalah mertua saya n ipar duai saya!

okla semoga kalian sume diberi kesihatan yg baik dlm mengharungi hdp yg mendatang n tabah melayan kerenah adik2 yg lain.. jasamu tetap kukenang!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...