Tuesday, December 21, 2010

SEDEH...

Nape yerk sedeh dipagi hari..op'ss masih pagi ker ni, ekceli dh kul 11.30..xde maknanye nk pagi lg..dah nak masuk tengahari..

sedeh sbb awish kat umah bukan setakat ditemani nenek n makcik2 n pakcik2...tp...juga ayah..uwaaaaaaaaaaaaaa...jelesss nye...ayah dh stat bercuti tuk habiskan cuti tahunan nye..smpai mggu depan ok! sgt2 jelesss...dorg boleh bergumbira kat umah bersama2..ibu??? ibu kene kerja oleh kerna cuti dh pon HABIS, ibu terpaksa lah gagah kan jugak diri ni utk dtg keje.. :(.... tp dlm sedeh tu ade gak yg best...nk tau ape??? sbb nye ayah akan hantarkan ibu dtg keje,xpayah ssh2 nk drive sensorg dtg keje mcm slalu..tpp juz mggu ni until mggu depan..tp okla ade driver kejap...

Oh yer, bila ayah dh stat cuti...nenek lak dh nk balik esok mlm..hmm lg sedeh..awish kene tggl ngan bbsitter dahla lepas ni..msti meragam xnk ngn bbsitter nye nnt sbb dh lame sgt nenek kat cni...hmmm..ibu lg la sedeh klu nenek dh balik,nnt blik keje nk kne masak sndiri..skang balik umah jer nasi dah terhidang,tggu makan jer..xpelah..mama pon ade tugas jgk yg perlu settle..adik2 nk sekolah..papa lak sensorg kat umah..nway thanks nenek sbb jagakan awish..

ini adalah nenek awish.. ibu adalah diketika itu baru habis pantang,agak bulat mukanye..hehe

taraa~

3 comments:

bun_nee said...

why darling?

Amy Syaquena said...

As'salam...

alahai sianya.. sabar la erk x mau la sedih2 nanti balik keje terus balik umah tau spent time dengan semua...

r'Da said...

buny: sob..sob..

amy: hehe..gayanye lps ni blik keje kne terus ke rumah..no merayau2 lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...