Sunday, December 12, 2010

...Monday Blues...

Ini hari adalah monday blues... knape???? sbb nye sgt malas utk dtg ke ofis, even hr ini dtg keje dgn memakai baju warna pelangi..hahaha..boley cmtu? ekceli ade sorg kwn sy tu salmie suhana pernah ckp yg hari isnin diwajibkan memakai baju yg agak menyerlah warnanye sbb nye utk menaik kan semangat dtg ke ofis..sy telah cube..tp smpai skang masih lg dlm mud monday bluess.. so nmpk nye sy tidak berjaya..natijahnye sy mmg sokrang yg pemalas ke ofis pd hari isnin, titik! kahkahkah~

Rendu ank rendu suami... hehe mcm xpenah jmpe.. dan skarang sy sedang cube menyibuk kan diri utk kelihatan bz juge menghilang kan mud monday bluess itu.. penat jugak buat2 bz ni..kikiki.. yg penting balik keje kang nk masak Asam Pedas Ikan Kembong tuk my hero berdua kat umh tu.

pic yg xde kene mengena..

hihihi..ekceli ssaje nk share ngn rakan2 blogger.. rutin harian my hero tiap2 mlm skang adalah mengaji quran yg diajar oleh ayah.. klu noty time mengaji ayah piak! hehe
smoga jd ank yg soleh..
taraa~

4 comments:

Salmie Suhana said...

hahhaa..ekceli i pernah attend kursus..lupa kursus apa..org tu kata isnin mostly org mls keje..so kena pkai kaler terang2..haha..tp i rasa pkai cmtuh i tetap mls jugak..hahaha..nama pn monday blues..hihih..wiwish dh mengaji..sgt pdai laaaaa...insyaallah..anak yg soleh ni ;)

r'Da said...

itula psl,adoii smlm penat amek mud smpai ke ptg xde mud sudahnye.isnin mmg sume2 mls ke opis..hihi..
itu la rutin awish mlm2 ngn ayah die,kne paksa mengaji..hehe

lurve_callalily said...

wahhh awish dah pandai ngaji...jeles wehh.
myra jalan pon xble lg ni...adoi risau plk..

r'Da said...

myra phni jale laju lalu tuh lamo ckit dio praktis.
awish meme kno pakso ngaji tipa2 mle,klu noty ayah dio piyak lalu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...