Thursday, December 23, 2010

AYAH MASIH BERCUTI

Oleh kerna ayah masih bercuti dan mama lak dah balik kimpun,so ayah ditugaskan oleh saya tuk membawak my hero tu g kinik tuk checkup n amek ubat cacing skali..hehe..awish slalu xnoty klu pegi mne2 ngn ayah..die ngengade time ngn ibu jer..huhuhu..nsb la ayah agak rajin tuk bawak awish ke kinik hr ni..tanpa ditemani ibu..ayah haruss belajar berdikari menjaga anak tnpa ibu.. tadi ayah mcm xsanggup katanye nk jg awish kat umh tanpa ibu,tp setelah ibu wash die bersih2, bru lah die rela..haha.kejam x?! mmg kejam..org laki ni xleh bagi muke,kang bile slalu coti n tanak jaga ank,naik lemak la die nnt..xtau ssh pyh kite jaga ank..kikiki..ini klu laki den bc ni msti teprecer die naik nih..ekekekeke..sblm ni die bercoti, mama ade yg jaga kan awish..ni mama dah balik kg,so ayah lah amek alih..ibu xbagi ayah anta awish umah bb sitter hr ni..senin depan bru nk hantar..ayah hasruss jaga awish hr ni smpai ibu balik keje kang..RASAKAN!!! hahahha...

Oh yer semalam saya coti, oleh kerna mama n yg lain2 dah last day kat umah saya smalam..so saya amek kptsan utk coti sbb nk bwk dorg jalan2..hmm tau kami ke mana???? SOGO! huh my mom siap shopping hbag n mcm2 lg..adoiii ni mls nk bwk mama ni..sume2 die nk beli..murah katanya..dah nama SALE mmg la murah mama oii..pastu bwk lak p jalan TAR.. masjid india.. masjid jamek.. kesudahan nye mama saya bwk balik plastik bag berisi tudung sarung tu LEBIH DARI 10 OK! masya'allah... hadoii sampai kan saya pn terikot jgk..tp xdelah beli sampai 10.. saya lebih tertarik kpd kain pasang, tuk kenduri along nnt..ade lah 2 3 pasang.. tuk mlm akad nikah, berarak n sambut menantu.. so yg tu dah settle.. tinggal nk jahit jer..

itulah hari coti yg paling memenatkan.. sekian..picca nye akan saya share kemudian yer..saya nk settle kan keje ckit ni.. hehe..taraaa!!

p/s: sambung nnt....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...