Wednesday, September 29, 2010

Sekian lama

~ setelah sekian lama saya tidak mencoretkan apa2, kini hari ini saya tampil utk mencoretkan luahan hati saya..wahahahha..macam jiwang la plak..

bulan lepas sebok berhari raya, skang pon belum putus2 lg ngna open hoss sana sni..alamat nye sehingga hbs raya ni mmg makan free jelah..op'ss lupe lak saya nk entry kn pic2 beraya hr tu..

sekijap yerrrr......


my hero yg agak lasak...


ini lah keluarga besarku..















































~ itu lah die sedikit pic buat tatapan kwn2 sume.. oh yer, my hero d leh jalan skang..so agak pantas la berjalan kesana kemari, dan seperti ibunye juge agak pantas mengejar ank kesana kemari..adoiii mase blk raya kt kg sume tegur saya

: rda kenape ko dh sedikit susut..dah la ko tu mmg kurus..:

hmm ape pandangan kwn2 yerrr...? sy rase saya perlu amek suplement kott..bg naik ckit badan ni, baru larat nk kejar ank..kn kn...hehehe..oklah beransur dlu..sbb dh xde idea...taraa~~

Wednesday, September 1, 2010

heppy bufday babadear!

hr ni hari jadi baba cayang, sayang nye sy sedikit lupe..hihi..almaklumlah dgn ank lg kms umh lg dn mcm2 lah..so hbs sume lupe xsmpt nk refresh blk.. sudahnye sahur td,

baba: ayg x wish pon bufday abg kan...........?

ibu: alamak!!! sori22.... ok2 hepy bufday..

sudahnye tacing smpai ke sudah..hihi..pape pon ibu mmg btul2 lupe..xpe belom pon terlambat..kang ptg de suprise tuk abg yer.. ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...