Wednesday, April 21, 2010

suram..

aku xtau knape aku skg asyik mrh2 jer..laki aku xbuat salah pon aku mrh siap ngamuk sakan lg..hmm knape la ngn diri aku ni..xpaham..cian lak tgk laki aku,dimaki hamun oleh aku stiap hr,tp die diam jer.adakala nye die mnjawab jgk..

Monday, April 19, 2010

awish dibawa pulang ke kmpg.. :(


pada 11/04/10 mama ku telah bw awish pulang ke kampung halaman..sbb nye ade mslh ngn bby sitter nye..hm sedih tu mmg la sedih sbb bantal peluk ku dibawa pulang,aku dh xtau nk pelok sape..hm nk dipeluk bapaknye pn,dh slalu..ni bru nk mrase peluk ank sndiri.tp demi kebaikan awish,aku relakan dia dibawa oleh mama.hm bby sitter nye byk wt mslh,smpaikan baba nye mengemuk sakan,benjol2 kt dahi,tinge benanah dn yg trbaru idong brdarah..dn mmbuatkan hubby ku mrh n trus call mama suruh bw pulang awish ke kmpg demi kesihatan die..aku trlalu sedih n sayu,tringat2 kt awish siang mlm.rndukan gelak tawa die,rengekan die ketika die nk susu..hm so skg aku lebih kerap pulang ke kmpg tuk melihat keadaan awish..skg die dh smakin pndai itu ini,yg penting die semakin sihat n ceria2 slalu..aku suka sgt tgk perubahan die skg.aku pn tidak risau lg tuk tinggal kn die.aku ase die akan berada dlm keadaan baik bile brsama neneknye..klu itu yg trbaik buat nye,aku rela brpisah dgn nye wt sementara wktu,sementara aku cr bby sitter bru.

Yg trbaru awish dh pndai duduk,waaaa sgt seronok..keletahnye menyentuh hati ku..' hm awish ddk bebaik umh nenek yer,ibu kn salu mnjenguk awish yer,ibu syg sgt kt awish'

Thursday, April 15, 2010

baba ibu n awish


inilah kuarga bahagia saya.. sayang my hubby n my baby awish..

Wednesday, April 14, 2010

LAGAK ANAK IBU



Aku yg terbaru selepas bersalin..


salam sume....
wahhh dh lame sgt ni xupdate blog.rindu sgt2..al maklumlah bz ngn brbagai macam keje n ngan ank yg agak lasak ni.hmm agak penat laa. haishh..sy dh pun bersalin pd 02/08/2009 pada jam 7.45mnt pagi dn mndapat bby boy seberat 3.0kg.muke nye mirip baba nye,ank baba kate kan. hm xleh brenggang ngn babanye..ape2 pn syg sgt my bby.op's lupe lak nk bgtau my bby name nye MUHAMAD ALFEESHAH DARWISY.. name yg cukup unit n nice..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...